UWAGA!!! USUWANIE AZBESTU
Zawiadomienie o naborze wniosków
Burmistrz Gminy Wołów ogłasza nabór wniosków o pomoc na realizację prac związanych z demontażem, zbieraniem i transportem oraz unieszkodliwianiem wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Wołów.
Mieszkańcy Gminy Wołów, których nieruchomości zostały ujęte w „Programie usuwania azbestu z terenu Gminy Wołów” mogą skorzystać w 2022 roku z dotacji na przedsięwzięcie związane z usunięciem azbestu.
W tym celu należy złożyć stosowny wniosek w Urzędzie Miejskim w Wołowie, Rynek 34, 56-100 Wołów. Termin składania wniosków: do 31 marca 2022 roku. Wnioski złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane!
Formularze wniosku dostępne są w siedzibie urzędu oraz na stronie internetowej http://www.wolow.pl/ w zakładce „DLA MIESZKAŃCÓW – ZAŁATW SPRAWĘ” na stronie www.bip.wolow.pl w zakładce „Ochrona środowiska - Nabór wniosków”.
Przed planowanym demontażem wyrobów azbestowych właściciel nieruchomości jest zobowiązany, zgodnie z ustawą Prawo budowlane, do:
-
dokonania zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę, lub
-
uzyskania pozwolenia na budowę/rozbiórkę.
Sprawy związane ze zgłoszeniem robót budowlanych oraz uzyskaniem pozwolenia na budowę/rozbiórkę załatwia się w Wydziale Urbanistyki, Architektury i Budownictwa Starostwa Powiatowego w Wołowie, pl. Piastowski 2, II piętro, pok. nr 31.
Przewidywany termin rozpoczęcia i zakończenia prac: od 01.07.2022 do 30.09.2022 r.
Wszelkie informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 71 319 13 12 lub 71 319 13 21
Załącznik nr 1 do wniosku.doc (28,50KB)
Załącznik nr 2 do wniosku.doc (32,00KB)
Załącznik nr 3 do wniosku.doc (31,00KB)
Załącznik nr 4 do wniosku.doc (91,50KB)
Załącznik nr 5 do wniosku.doc (36,00KB)
Wniosek na 2022 rok o pomoc na realizację prac związanych z usuwaniem wyrobów zawierających azbest.doc (59,00KB)