Granty PPGR - obowiązek składania oświadczeń do 06.12.2024 r.
Przypominamy o obowiązku składania oświadczeń o posiadaniu sprzętu komputerowego otrzymanego w ramach programu Granty PPGR.
Powyższy obowiązek wynika z procedury monitorowania projektu. Każdy kto otrzymał sprzęt jest zobowiązany do złożenia oświadczenia. Jeśli oświadczenie nie zostanie dostarczone, Gmina Wołów ma prawo do wezwania osoby, z którą podpisywana była umowa do okazania otrzymanego sprzętu.
Oświadczenie podpisuje i składa osoba, z którą zawierana była umowa, tj. rodzic/opiekun prawny bądź pełnoletni uczeń. W przypadku osiągnięcia pełnoletności przez ucznia od dnia podpisania umowy, oświadczenie wciąż składa rodzic/opiekun prawny.
Oświadczenia o posiadaniu otrzymanego sprzętu w ramach programu, należy dostarczyć do Urzędu Miejskiego w Wołowie na Punkt Obsługi Klienta, ul. Rynek 34, 56-100 Wołów w godzinach pracy urzędu do 06.12.2024 r.
W załączeniu wzór oświadczenia. Wzory będą dostępne również w Punkcie Obsługi Klienta w Urzędzie Miejskim w Wołowie.