Wydłużamy termin zgłoszeń do plebiscytu
Przypominamy, że Burmistrz Gminy Wołów Dariusz Chmura ogłosił konkurs o Honorowy Tytuł „Pomagam Seniorom”. To druga edycja programu organizowanego przez Burmistrza Gminy Wołów. Pierwotny termin dokonywania zgłoszeń upływa pod koniec lutego, jednakże wydłużyliśmy go do dnia 10 marca do godziny 15:30.
Kto może otrzymać Tytuł?
Tytuł „Pomagam Seniorom” mogą otrzymać osoby fizyczne, działające na terenie Gminy Wołów, w obszarach „działacz na rzecz seniorów”, „bezpośrednio pomagający seniorom”, „wspierający działania na rzecz seniorów”.
Celem programu jest wyróżnienie 3 osób, które aktywnie działają na w/w obszarach na rzecz poprawy sytuacji i jakości życia osób starszych zamieszkałych na terenie Gminy Wołów. Rozpatrzenie zgłoszonych kandydatur, decyzja Kapituły oraz powiadomienie Laureatów Tytułu odbędzie się do połowy marca 2025 r.
Rozstrzygnięcie Konkursu „Pomagam Seniorom” nastąpi do końca marca 2025 roku.
Zgłoszenia mogą składać: Mieszkańcy Gminy Wołów, Stowarzyszenia Senioralne, organizacje pozarządowe (stowarzyszenia, fundacje) i inne instytucje. Warunkiem przystąpienia do programu i starania się o tytuł „Pomagam Seniorom” jest zgłoszenie kandydatury poprzez wypełnienie formularza oraz złożenie go w siedzibie u Pełnomocnika Burmistrza ds Polityki Senioralnej.
Termin i miejsce składania formularzy:
Wypełniony formularz zgłoszeniowy należy przesyłać do 10 marca 2025 r. na adres e-mailowy: eugeniusz.stanczak@wolow.pl lub dostarczyć osobiście, do Urząd Miejski, Rynek 34, 56-100 Wołów, z dopiskiem „Pomagam Seniorom” w dni robocze od 8:00 do 15:30.
Regulamin konkursu i formularz zgłoszeniowy do pobrania i wypełnienia poniżej.
Formularz zgłoszeniowy do Konkursu 2025.pdf (85,58KB)
Zmiana regulaminu.pdf (105,45KB)