Nabór wniosków na usunięcie azbestu
Zawiadomienie o naborze wniosków
Burmistrz Gminy Wołów ogłasza nabór wniosków o pomoc na realizację prac związanych ze zbieraniem i transportem oraz unieszkodliwianiem wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Wołów. Mieszkańcy Gminy Wołów, których nieruchomości zostały ujęte w „Programie usuwania azbestu z terenu Gminy Wołów” mogą skorzystać w 2025 roku z dotacji na przedsięwzięcie związane z usunięciem azbestu.
W tym celu należy złożyć stosowny wniosek w Urzędzie Miejskim w Wołowie, Rynek 34, 56-100 Wołów.
Termin składania wniosków: do 17 marca 2025 roku. Wnioski złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane!
Formularze wniosku dostępne są w siedzibie urzędu oraz na stronie internetowej http://www.wolow.pl/ w zakładce;
„Aktualności” oraz "Ogłoszenia" na stronie www.bip.wolow.pl w zakładce „Ochrona środowiska - Nabór wniosków”.
Przed planowanym demontażem wyrobów azbestowych właściciel nieruchomości jest zobowiązany, zgodnie z ustawą Prawo budowlane, do:
1. dokonania zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę, lub
2. uzyskania pozwolenia na budowę/rozbiórkę.
Sprawy związane ze zgłoszeniem robót budowlanych oraz uzyskaniem pozwolenia na budowę/rozbiórkę załatwia się w Wydziale Urbanistyki, Architektury i Budownictwa Starostwa Powiatowego w Wołowie, pl. Piastowski 2, II piętro, pok. nr 31.
Wszelkie informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 71 319 13 12 lub 71 319 13 21
Wniosek na 2025 rok o pomoc na realizację prac związanych z usuwaniem wyro...azbest.doc (60,50KB)
Załącznik nr 1 do wniosku.doc (11,50KB)
Załącznik nr 2 do wniosku.doc (12,50KB)
Załącznik nr 3 do wniosku.doc (12,00KB)
Załącznik nr 4 do wniosku.doc (78,50KB)
Załącznik nr 5 do wniosku.doc (16,50KB)